Viestintä puhelimitse

Soitto puhelintyön ammattilaiselta voi olla asiakkaasi päivän kohokohta. Puhumme puolestasi.

Soittokeskuksemme on yrityksemme vanhin osa: Aktiivibuukkaus on mahdollistanut asiakkaillemme laadukkaat asiakastapaamiset jo kymmenen vuotta.

Tavoittelemme puhelimitse organisaatioita, mutta yksityisten ihmisten häiritsemisen jätämme muille toimijoille.

Lähes aina yksi puhelimitse tehtävän viestinnän tavoitteista on tunnettuuden kasvaminen kohderyhmässä. Lisäksi puheluille määritellään aina kärki, jolla keskustelu avataan, sekä tavoite, jota kohti pyritään.

Tyypillisesti viestintä puhelimessa tähtää

  • tapaamiseen yrityspäättäjän kanssa
  • tiedonkeruuseen
  • tuotteiden tai palveluiden suoraan myyntiin.

Vastaukset markkinatutkimuksiin sekä asiakastyytyväisyyskyselyihin saadaan kaikkein tehokkaimmin puhelimitse. Sähköpostitse lähetetyt kyselyt jäävät helposti odottamaan oikeaa hetkeä, joka ei koskaan tule. Ammattimaisesti hoidettu puhelimitse tehty yhteydenotto johtaa kattavampaan määrään vastauksia.

Myymme mielellämme puhelimitse asiakkaidemme tuotteita, palveluita tai koulutuksia. Kaikkea ei kuitenkaan kannata tai edes voi myydä puhelimessa – kysy rohkeasti.

Aloituspaketit

Puhumme puolestasi. Yksi aikaa vievä ja usein rasittavaltakin tuntuva työvaihe jää pois, kun me varaamme myyntikäynnit. Voit unohtaa kylmäsoitot ja keskittyä luomaan myyntikäynneistä menestyksekkäitä.

 

Teemme sinulle laadukkaita tapaamisia, jottet matkusta pelkän kahvikupillisen vuoksi.

 

  • 5 tapaamista – 490 euroa
  • 10 tapaamista – 990 euroa
  • 15 tapaamista – 1490 euroa

 

  • Messubuukki: Ennen messuja soitamme kohderyhmäsi edustajille ja sovimme teille tapaamisia messuosastolle.

 

Haluatko tutustua paremmin buukkauksen maailmaan? Avaa tästä Opas buukkauspalveluiden ostamiseen.

Aloituspaketit

Omabuukki

Myytkö asiantuntijapalvelua, jonka sisältöjä ei voi opettaa organisaation ulkopuoliselle tekijälle? Vaatiiko soittotyö yrityksessänne saumatonta yhteistyötä esimerkiksi tuotekehityksen kanssa? Tartu Omabuukkiin: Oma inhouse-periaatteella toimiva soittokeskus voi olla teille oikea ratkaisu.

Haluatko muuten vain oppia itse tekemään kylmäsoittosi?

Meiltä saatte käyttöönne yli 20 vuoden kokemuksen ja asiantuntemuksen soittokeskuksen perustamisesta ja toiminnasta.

Puhelintyön tekeminen ei ole rakettitiedettä, mutta sen menestyksekäs aloittaminen vaatii toimivia tiloja ja työkaluja, henkilöstön rekrytointia ja / tai koulutusta sekä lukemattomien pienten käytännönongelmien ratkaisemista.

Lopeta siis soittojärjestelmien vertailu ja kuulokkeiden värien valinta. Keskity sen sijaan olennaiseen. Ota yhteyttä ja sovitaan yhdessä kartoituskäynnistä.

Omabuukki